„Legfontosabb célunk, hogy problémamentesen befejezzük a jelenlegi EBEL-szezont. S ez nem kis feladat! Ugyanakkor azt is látni kell, hogy határtalan szeretet övezi a csapatot” – vallotta büszkén idősebb Ocskay Gábor, az Alba Volán szakosztály-igazgatója. Nem véletlenül, hiszen a minap a fehérvári piacon egy számára ismeretlen árus szólította meg, és mérkőzésenként egy rekesz mandarint ajánlott fel a csapatnak. Természetesen szívet melengető a gesztus, ám az osztrák ligában szereplő Volánt is mélyen érinti a gazdasági válság – így különösen örömteli bejelentést tettek a klub vezetői a csütörtökre meghirdetett sajtótájékoztatón, amelyen Tóth István, a fehérvári egyesület társelnöke bevezetőjében kiemelte: „Amint azt korábban is
megfogalmaztuk, a klub akkor lesz erős és hosszú távon fenntartható, ha minél többen állnak mögénk.” Ez megvalósulni látszik, mivel újabb két támogatóval gazdagodott ez a kör: ezentúl a Henkel Magyarország Kft., valamint a Pro-Human 2004 Munkaerő-szolgáltató Kft. jelenléte is hozzájárulhat a szakosztály feltételeinek biztosításához. A szerződés aláírása mellett a Henkel azonban nemcsak a Volán, hanem immár a svájci világbajnokságra készülő magyar válogatott hivatalos szponzori körébe is belépett.
Ted Sator, a kék-fehérek vezetőedzője röviden értékelte a szezon eddig eltelt időszakát.
„Rajtam kívül senki sem számított arra, hogy csaknem ötvenszázalékos teljesítménnyel zárjuk a bajnokság első félidejét, és ez büszkeséggel tölt el! Ha megközelítjük a harmincpontos határt, akkor lehet esélyünk arra, hogy odaérjünk a rájátszásba” – mondta amerikai szakember. Ettől függetlenül azért ne felejtsük el, hogy a klubvezetőség gőzerővel keresi az elküldött Derek Couture utódját. „Legkésőbb jövő hét végéig, amikor lejár Couture eltiltása, meg kell találnunk azt a támadót, akit be tudunk vetni. Elsősorban a szlovák és az északi vonal él, de nincs kizárva, hogy a tengerentúlról érkezhet az új szerzemény” – tette hozzá idősb Ocskay Gábor.