A PSG hivatalosan csak a következő szezontól használja az új logót, amelyben Párizs szerepét emelik ki, a városét, amely két alapvető értéket, az erkölcsöt és az esztétikát testesíti meg. A várost hangsúlyozandó a Paris szó külön, végig nagy betűvel látható a kör alakú logó felső ívén, a Saint-Germain rész pedig lent kapott helyet kisebb betűmérettel.
Középen továbbra is a francia főváros jelképe, az Eiffel-torony látható, alatta viszont a liliom stilizált változata (Fleur-de-lis) mellől eltűnt a királyi bölcső, amely a Saint-Germain-en-Laye-ben született XIV. Lajosra utalt.
Az ezt megelőző logó 2002 óta van használatban.
„A logó átalakítása fontos része a célunk megvalósításának, ami nem más, mint hogy a Paris Saint-Germain a világ egyik legnagyobb sportmárkájává váljon” – nyilatkozta Nasszer al-Kelaifi klubelnök