Az elemzés szerint Ibrahimovic tökéletes példája annak, hogy egy sztár a jó játékával miként képes még nagyobb figyelmet generálni. A Paris Saint-Germain svéd játékosa az elmúlt szezon során havonta mintegy 8000 megjelenést indukált a médiában (cikkek és hivatkozások a sajtóban, a weben, a televízióban vagy a rádióban), ezzel szemben az október 1–24. közötti időszakban már 10 720-nál jár ez a szám.
És a hatás nemcsak Franciaországban erős: Belgiumban megnégyszereződött (!) az Ibrahimoviccsal foglalkozó médiamegjelenések száma: volt, hogy két nap alatt 1300 cikk foglalkozott az ellenállhatatlan formába lendülő csatárral.
Csak összehasonlításképp: az ugyancsak jó formában lévő csapattárs, Edinson Cavani, illetve Radamel Falcao (Monaco) megközelítőleg fele-, illetve harmadannyira érdekli a szerkesztőket: Cavani teljesítménye 5500, Falcaóé 3100 megjelenést produkált az adott időszakban.