Sportmarketing meetup: a Fradi és a sznúker is a témák között

Vágólapra másolva!
2015.05.07. 08:42
null
Sportmarketing határok nélkül – Orosz Pál is előad
Május 7-én kilencedik alkalommal rendezik meg a Sportmarketing Újragondolva Meetupot, amely ezúttal a sportmarketing nemzetközi trendjeivel foglalkozik. Nemcsak a téma lesz nemzetközi, hanem maga a rendezvény is nemzetközivé bővül, ugyanis az egyik külföldi sportmarketing-ügynökség vezetője is csatlakozik az előadókhoz. Színvonalas előadások és érdekes programok várják az érdeklődőket.

A félévente jelentkező meetupsorozat következő állomásán választ keresnek olyan kérdésekre, hogy miért fontos a sporthoz kötődő hazai márkák számára a nemzetközi jelenlét, milyen sajátosságai vannak a sportmarketingnek egy nemzetközi porondon versenyző hazai top klub szemszögéből, és melyek a meghatározó trendek a sportmarketingben és a szponzorációban egy külföldi ügynökség vezetője szerint.

„Magyarországon is egyre több sportszervezet és vállalat ismeri fel a nemzetközi jelenlét fontosságát. Ezzel kitárulnak a lehetőségek és versenyelőnyre lehet szert tenni. Napjainkban már nagyon könnyű átlépni a fizikai és a digitális határokat, ugyanakkor a sikeres nemzetközi szereplés nagyobb erőfeszítéseket kíván. Szerencsére sok jó hazai példával találkozhatunk, amelyeket örömmel mutatunk be és nagy megtiszteltetés, hogy többek között a belga labdarúgó válogatottal is dolgozó Sportizon sportmarketing-ügynökség egyik vezetője elfogadta a felkérésünket” – nyilatkozta Zsédely Péter, a rendezvény főszervezője.

Az esemény népszerű sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és az ügynökségek körében. A meetupon Thierry De Ridder (Strategic & Communication Director @ Sportizon Belgium),Orosz Pál(vezérigazgató @ FTC Labdarúgó Zrt.), Gyurán Zoltán (irodavezető @ Kreativ Dental, a Snooker European Tour névadó szponzora), Bognár Nándor (tulajdonos, ügyvezető @ SportConcept) és Huszár Viktor (alapító, CEO @ Teqball) fejti ki a véleményét.

A meetupon a sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek adják át speciális tudásukat és egyéni tapasztalataikat. Ezek alapján teljes képet kaphatunk a sportmarketing sajátosságairól azoknak a sportszervezeteknek és márkáknak a szemszögéből, akik nemcsak a hazai piac meghódításában gondolkodnak, hanem nemzetközi szinten versenyeznek.

A meetup szakmai partnere a Magyar Marketingszövetség, amelynek tavaly alakult szakmai tagozata aSportmarketing Tagozat.

INFORMÁCIÓ és REGISZTRÁCIÓ
További részletek, jegyinformáció, regisztráció:meetup.sportsmarketing.hu

KORÁBBI MEETUPOK
A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorának interjúi megtekinthetők az alábbi linkeken:

A sport társadalmi hatásai – 2014.11.13., Loffice
Futball marketing – 2014.05.29., Loffice
Sport és innováció – 2013.11.23., Mu Színház

Sport és média – 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet – 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding – 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai – 2011.05.26., Fogasház

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik