A héten újabb két céggel ír alá szerződést a Román Labdarúgó-szövetség, amely így a 2013–2014-es időszak szponzori bevételének a négyszeresét(!), 3.7 millió eurót könyvelhet el.
A szövetséget eddig távközlési cég, sörgyártó, bank és sporteszközgyártó támogatta, a jövőben ez a kör bővül a német autógyárral és az áruházlánccal. Utóbbi kettő éves szinten 300-300 ezer eurós támogatást biztosít.A román szövetség azzal értékelte fel magát ennyire a közelmúltban, hogy a válogatott a világranglista hetedik(!) helyére lépett előre, és az Eb-selejtező záráshoz közeledve az F-csoport élén állva jó eséllyel pályázik arra, hogy ott lesz a kontinensbajnokságon. Márpedig egy ilyen lehetőség erős reklámértékkel bír.A román válogatott legközelebb szeptember 4-én Budapesten lép pályára.