A Gracenote június végi összeállításából megtudhattuk, hogy Alisha Lehmann-nál a szponzorált Instagram-bejegyzések potenciális bevétele bejegyzésenként elérheti a 241 ezer angol fontot. Az elmúlt 12 hónapban 75 százalékkal nőtt a követői száma, míg a posztjai elköteleződési aránya 7 százalékos. Követők számában mostanra a teniszlegenda Roger Federert (11.8 millió) is megelőzte, így ezen a közösségi oldalon már ő Svájc legnépszerűbb sportolója (jelenleg 13.7 millió követője van).
Jon Stainer, a kutatást végző Nielsen Sports globális ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, hogy a vb-n részt vevő futballisták nem csak kivételes női sportolók, hanem olyan személyek is, akik nagy hatással vannak az emberekre a közösségi oldalakon.
A lista második helyén a Barcelona és a spanyol válogatott sztárja, a kétszeres aranylabdás Alexia Putellas áll (2.9 millió követő, 65 százalékos növekedés, 12 százalékos elköteleződés és nagyjából 89 ezer fontos átlagos médiaérték), míg a harmadik az olimpiai és kétszeres világbajnok, korábban a világ egyik legjobb és leghíresebb játékosa, az amerikai Alex Morgan (10 millió követő, 5 százalékos növekedés, 1 százalékos elköteleződés és nagyjából 44 ezer fontos átlagos médiaérték).
A 2023-AS NŐI LABDARÚGÓ-VILÁGBAJNOKSÁG PROGRAMJA |