A klubok rendhagyó kinézetű szereléseit filctollal, egy pólóra rajzolva tervezték meg. A dizájn elkészítésben a zenészi pályája mellett divattervezőként is tevékenykedő Pharrell Williams is részt vett, amelyet egy-egy, a csapatok által egy korábbi idényben viselt mez inspirált.
Újraéledt az Arsenal 1991 és 1993 között viselt, „ütődött banán” becenevű sárga-fekete, valamint a Bayern München által szintén ebben az időszakban hordott piros, három vastag kék csíkkal ellátott meze is.
A Juventusnak a 2015–16-os idényben hordott rózsaszín, a Manchester Unitednak az 1990 és 1992 közötti időszakban viselt, fehér alapon kék hópihékkel mintázott, a Real Madridnak pedig a 2014–15-ös fekete színű, sárkányos mintájú mezét gondolták újra.
A különleges szerelésekben egy-egy bajnoki vagy kupameccset játszani is fognak a csapatok. A mezeket már árulják is a klubok, a befolyó összeget pedig jótékony célra költik majd. A Bayern München már be is jelentette, a bevételből az SOS Gyermekfalvakat fogja támogatni.
A csapatok különleges mezeit bemutató kisfilm