2016. július 1. és 2017. június 30. között a BVB-csoport vállalatai összesen 405.7 milliós eurós bevételre tettek szert, ami 7.8 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez képest. Ennek a hatalmas bevételnek egyik jelentős részét a Bajnokok Ligájában való szereplés marketingvonzata adja: a klub ezzel nagyjából 51 millió eurót keresett.
A Dortmund összesített televíziós bevétele 125.8 millió euró volt, amely részben betudható a Bundesliga egyre jobb – főként a Németországon kívüli szurkolókat érintő – marketingtevékenységének. A vezetőség mellesleg az új televíziós egyezségeknek köszönhetően további 21 milliós emelkedést vár ezen a téren.
Bár a profit (8.2 millió euró) csökkent az előző évhez képest (29.4 millió euró), a részvényesek így is akár 0.06 eurót kaphatnak minden egyes részvényük után. Hans-Joachim Watzke, a fekete-sárgák ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Dortmund becsült értéke már több mint egymilliárd euró, és bár tisztában voltak azzal, hogy a közeljövőben ilyen magasságokba kerülhetnek anyagilag, azt nem gondolták, hogy ez ennyire hamar megvalósulhat.
„Túlszárnyaltuk az előzetesen felállított szintet. Korábban azt hittük, hogy csak 2019-ben leszünk erre képesek. 2011 és 2017 között az adózott bevételünk 134 millió euró körül mozgott, mostanra viszont Európa legjövedelmezőbb vállalatai között vagyunk” – mondta büszkén Watzke.