Super Bowl-felvezetőnket ide kattintva követheti nyomon!
Mellek, 007, ló, drogok - 2015-ös Super Bowl-reklámtámadás
1. Mellek – mert mi mással lehetne jobban árulni egy hamburgert? A Magyarországon csak hallomásból ismert Carl's Jr. étteremlánc szokásához híven most is egy felső testét illetően tehetséges hölgyet, név szerint Charlotte McKinneyt kért fel főszereplőnek a reklámjába. Az eredmény önmagáért beszél, mellbedobásos poént pedig még véletlenül sem sütünk el. Ahogy Nagy Viktor mondaná: „Ma nem!”Super Bowl-felvezetőnket ide kattintva követheti nyomon!
Mellek, 007, ló, drogok - 2015-ös Super Bowl-reklámtámadás
1. Mellek – mert mi mással lehetne jobban árulni egy hamburgert? A Magyarországon csak hallomásból ismert Carl's Jr. étteremlánc szokásához híven most is egy felső testét illetően tehetséges hölgyet, név szerint Charlotte McKinneyt kért fel főszereplőnek a reklámjába. Az eredmény önmagáért beszél, mellbedobásos poént pedig még véletlenül sem sütünk el. Ahogy Nagy Viktor mondaná: „Ma nem!”
2. Kardashian. Az internetet minden második kedden leszakító Kim Kardashian – aki a Wikipedia szerint valamiért nagyon híres – most a T-Mobile kérésére vetette magát a kamera elé. A változatosság kedvéért egy kis iróniát is csempésztek a klipbe, ez pedig határozottan sokat segít a „fenékkirálynőn” – nem, ezt a becenevet nem mi találtuk ki.
3. 007. Mert aki szerint Pierce Brosnan nem menő, az nem érdemli meg, hogy Super Bowlt nézzen. És hogy mit csinál kedvenc titkos ügynökünk? Azt, amihez a legjobban ért: menekül. A reklám egyébként első ránézésre leginkább sorozatgyilkosoknak készült…
4. Minionok. Mit lehet még ehhez hozzáfűzni? Banana!
6. Az igazi hibrid. Fel a kezeket: ki kelt ma azzal a gondolattal, hogy mi lenne, ha ötvöznénk a Brady Bunchot a Machetével? Ugye mindenki? Na, pont ezért dobta össze ezt az egészen szürreális klipet a Snickers.
7. Ló napot kívánunk! Rengeteg kérdés, válasz sehol. Ennél érhetetlenebb lófelbukkanást a Horrorra akadva óta nem láttunk. De tény, nem balhéznánk össze a morcos pacival.
8. Még több mell. Az első próbálkozás nem borította fel az „internetasztalt”, szóval itt a második Victoria's Secret-videó még kevesebb ruhával. Meggyőző.
9. Pénzért pénzt. Telefontöltőket gyártó cég ennyit még nem költött reklámra, ezt garantáljuk. Egy biztos, filmtrailernek is elmegy a végeredmény.
10. A drog rossz, értem? Hogy mi motiválta Jeff Bridgest, hogy saját álmosító zenét kreáljon, azt nem tudjuk, az azonban egyértelműnek tűnik, hogy tudatmódosítók nélkül ennél közelebb sosem kerülünk Bridges agyához.
Ennél meghatóbb reklámot nehéz lesz készíteni a Super Bowlra
A Budweiser sörmárka idén is bevetette a 2014-es Super Bowl idején már hatalmas sikert arató receptjét: aranyos állatokkal, fülbemászó zenei aláfestéssel és megható történettel pályázik a Super Bowl legnépszerűbb reklámja címre az Egyesült Államok legnagyobb érdeklődéssel várt sporteseménye előtt.
Legújabb reklámjáról szerdán rántotta le a leplet, amely a tavalyi (55 milliós nézettségig jutó) „Puppy Love” folytatása lett. A történet ezúttal egy elveszett kölyökkutya hazatérésének és a barátság erejét szimbolizáló megmenekülésének történetét meséli el.
Angyali fehérneműmodellek bevetés közben
Elsőként a Victoria's Secret lányai dobták be magukat, és kreálták meg a vásárlócsalogató videót. Mert ugye fehérneműmodellekkel minden jobb...