1 250 000 000 darab csirkeszárny tűnik el az amerikai gyomrokban a mérkőzés folyamán.
359 000 000 dollárt költöttek el reklámra, hirdetésre a 2015-ös Super Bowlra.
12 500 000 pizzát visznek ki az Egyesült Államokban a Super Bowl estéjén.
7 500 000 amerikai háztartásban vesznek új tévét a jeles alkalomra.
4 500 000 dollárba kerül egy 30 másodperces reklám a döntő idején.
50 000 dollárba kerül elkészíteni a Vince Lombardi-trófeát.
5000 tonna burgonyaszirmot tömnek magukba az amerikaiak a meccs során.
4833 dollár az átlagos jegyár a döntőre.
2830 dollár az átlagos jegyár az elmúlt öt Super Bowlra.
2400 kalóriát visz be az átlagos Super Bowl-néző tévézés közben.
180 országban közvetítik a finálét.
112 másodpercig tart átlagban a nagydöntők kezdete előtt elénekelt himnusz.
75 százalékkal nőtt tíz év alatt egy 30 másodperces tv-reklám ára a Super Bowl idejére.
60 extra repülőjáratot állítottak üzembe Arizona, a nagydöntő helyszíne felé.