
Vesztegzár – Csinta Samu publicisztikája
Egyéb egyéni
2025.02.17. 23:05
A Juventus a 2014–2015-ös szezonban megnyerte a bajnokságot és az Olasz Kupát, a Bajnokok Ligájában pedig a döntőig jutott. A pályán elért sikerek tükröződnek a pénzügyi eredményeken is, hiszen a torinói klub hárommillió eurós profittal zárta az évadot.
A La Gazzetta dello Sport az elemzésében rámutat, hogy a Juventus ezt megelőzően a 2008–2009-es idényt zárta pozitív pénzügyi mérleggel. Két évvel később már 95 millió euró mínuszt kellett a „zebráknak” elkönyvelniük, innentől kezdve viszont egyre kisebb volt az éves veszteségük.
Ezt a merchandisingból származó bevételek robbanásszerű növekedése, a saját stadion, a reklámokból befolyó több pénz és az UEFA által átutalt pénzdíjak segítették elő.