Ifjabb Tóth János és Bahor Bea
Ifjabb Tóth János és Bahor Bea
Erre itthon csak ritkán van példa. Nehezíti a dolgot, hogy az utak rendkívül szűkek (a Peugeot-pilóta úgy fogalmazott: a hazai hírhedt mátraalmási szakasznál is keskenyebbek), két oldalukon mély árok húzódik. Elég tehát egy apró hiba, és a ralisok könnyedén gödörben találhatják magukat. Szó szerint. A józan ész tehát óvatosságot diktál, ugyanakkor a gyorsaság is alapkövetelmény, hiszen a Szuper2000-es autók körülbelül egyformák – itt tényleg a pilóták tudása dönt, no meg a szerencse.
Ifjabb Tóth szerint (aki egy Peugeot 207-essel száguld) az nyer, aki a leggyorsabban felveszi a megfelelő ritmust, aki a legjobban alkalmazkodik a mattfehér aszfaltborításhoz. Az Ypres-rali csütörtökön a hivatalos teszttel kezdődik, pénteken és szombaton rendezik meg a 18 gyorsasági szakaszt.