„Új kihívás volt ez mindenki számára – hazai versenyen nemigen szoktunk szöges gumit használni – most ezt is kipróbáltuk. Mi azt a fajtát választottuk, amelyet a svéd vébéfutamokon is alkalmaznak, és bevált. Persze csak a havon és a jégen, a tiszta aszfalton csak csúsztunk-másztunk, amit viszont szerintem a nézők díjaztak. Örülök, hogy minden hibátlanul sikerült, s megnyertük ezt a versenyt is. Hogy miként viseltük a hideget? A motor olyan meleget árasztott, hogy néha le kellett volna venni a fűtést menet közben, de Zsuzsa nem érte el a kapcsolót a műszerfalon, nekem meg más dolgom volt, úgyhogy hagytuk" – mondta Aschenbrenner, aki Osváth Péter előtt nyerte meg a Mikulás-ralit. Érdekesség, hogy őket két navigátorból pilótává avanzsáló versenyző követte: Kazár Miklós (aki egyre jobban belejön a volánpörgetésbe) és Zsiros Gábor, aki a Turán Frigyessel teljesített sikeres vb-szereplés után ezúttal a „bal egyben" mutatta meg, mit tud.
MIKULÁS-RALI, VESZPRÉM Abszolút végeredmény: |
1. Aschenbrenner György, Pikó Zsuzsa (Asi Rally Club, Mitsubishi Lancer Evo9) 46:09.6 |
2. Osváth, Farnadi (Bertkruj) 47.4 másodperc hátrány |
3. Kazár, Szőke (Hell Racing Team, Mitsubishi Lancer Evo9) 50.6 mp h. |