Solberg a rossz csütörtöki gumiválasztása miatt a hetedik pozícióba esett vissza, de azt sem tudta megtartani, mert az utolsó speciális célja és a szervizpark közötti 40 kilométeres összekötő úton, 13 kilométerrel a szerviztől leállt az autója.
A norvég pilóta elmondta, rendkívül nehéz helyzetben volt, mert egyáltalán nem teszteltek ilyen körülmények között (hatalmas hóesés volt csütörtökön Monte-Carlóban).
„Ha a Korzika-ralin is indulok, könnyebb dolgom lesz, ugyanis remek ötleteim vannak az autó beállításaival kapcsolatban. Monte-Carlóban az volt a legnagyobb probléma, hogy előtte egyáltalán nem teszteltünk ilyen körülmények között. Esőben és ködben is gyakoroltunk, hóban viszont nem, ezért sok időbe tellett, amíg megtaláltuk a megfelelő beállításokat" – értékelte a versenyt Petter Solberg.
„Ettől függetlenül nagyszerű volt úgy rajthoz állni, hogy csak a versenyzéssel kellett foglalkoznom, a csapat biztosította az anyagi hátteret – mondta a norvég, aki az IRC-sorozatot is megdicsérte. – Remek itt a hangulat, kedvesek az emberek és kiválóak a pilóták. Az olyan versenyzők, mint Juho Hanninen a rali-világbajnokságon is megállnák a helyüket.″