Az addig vezető finn Jannu Hanninen végül csak a hatodik lett, Francois Delecour pedig az ötödik helyen zárt. A legrosszabbul a norvég Petter Solberg járt, aki a rossz csütörtöki gumiválasztása miatt a hetedik pozícióba esett vissza, de azt sem tudta megtartani, mert az utolsó speciális célja és a szervizpark közötti 40 kilométeres összekötő úton, 13 kilométerrel a szerviztől leállt az autója.
Az eredetileg harmadik helyen célba érő Stéphane Sarrazin viszont szándékosan késett három percet a szervizből, hogy az ezért kapott 30 másodperces büntetésével visszaessen az idén több futamon induló, ezért a Peugeot által az összetett pontversenyben esélyesebbnek tartott Guy Wilks mögé. A csapat döntésének köszönhetően a britek 2003 óta először szereztek dobogós helyezést a Monte-Carlo-ralin.
Az egykori F1-es pilóta Alex Caffi (aki az 1989-es Magyar Nagydíjon nagy szenzációt okozott azzal, hogy Dallara-Fordjával a harmadik rajtkocát szerezte meg) élete első raliján a 11. helyen zárta az IRC-sorozatba tartozó versenyt.
A DOBOGÓSOK |
1. Bryan Bouffier (francia, Peugeot 207) 3:32:55.6 |
2. Freddy Loix (belga, Skoda Fabia) 32.5 mp hátrány |
3. Guy Wilks (brit, Peugeot 207) 1:19.7 p h. |