Nos, ezúttal Kazár Miklós „álma lehet a legédesebb”, a korábban navigátorként abszolút bajnoki címet szerző pilóta ugyanis mindenkinél gyorsabb volt a kétkörös versengésben – egyébként rajta kívül is mindössze ketten (Botka Dávid és Aschenbrenner György) tudtak egy perc alá menni a körversenyen.
Kazár nyilvánvalóan nagyon boldog volt, fülig ért a szája, amikor kiszállt az autójából (amúgy ez vele általában így van, jó a hangulat a Mitsubishiben), és visszafutott, hogy megnézze az utolsó két páros küzdelmét (az izgalmak fokozása érdekében fordított sorrendben rajtolt a mezőny), ám közülük sem tudott senki gyorsabb lenni nála.
Ami a többieket illeti, ők rendben teljesítették a szakaszt és várják az igazi küzdelmet, amely szombaton hatkor rajtol és késő este ér véget.
Már annak, aki egyáltalán eljutott a rajtig. Ugyanis volt két nagyon peches tagja a mezőnynek. Pálinkás Zsolt és Trencsényi József a délelőtti teszten esett le az útról (a sors furcsa fintora, hogy mindketten ugyanott...), és mindkettejük autója alaposan összetört. Akik látták, csak a fejüket csóválták, az érintettek maguk persze nagyon bosszankodtak, a lényeg azonban az, hogy a hírek szerint a versenyzők és navigátorok horzsolásokkal megúszták a hatalmas eséseket, pedig szemtanúk szerint Trencsényi autója jó húsz méter mélyre esett le, s ott is csak a fák fogták meg.
A tavalyelőtti bajnok Herczig Norbert számára sem úgy kezdődött a viadal, ahogyan azt előre eltervezte, ugyanis az etapon, vagyis a közúti szakaszon balesetet szenvedett, összekoccant egy utcai autóssal. Az S2000-es Skoda orra még a prológon is furán állt egy kicsit, de ez a csak apró szépséghiba, a versenygép gyorsaságán semmit sem változtatott.
S ez a lényeg, hiszen szombaton hatalmas csata vár mindannyiukra – ezúttal egy nap alatt dől el a bajnoki pontok sorsa.
Prológ. Abszolút sorrend (nem hivatalos): 1. Kazár Miklós, Percze Nándor (Maximmun Racing, Mitsubishi Evo9) 59.0, 2. Botka D., Szenner (2010 Dunlop Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo9) 59.8, 3. Aschenbrenner, Pikó (Martevo Kft., Mitsubishi Lancer Evo9 R4) 59.9 |