„Nagyon keményen készültünk Attilával erre az idényre, és az autónk, egy Mitsubishi Lancer EVO 10 is kitűnő. A cél egy dobogós helyezés elérése a kategóriánkban – mondta az MTI-nek az N-csoportban szereplő 29 esztendős pilóta. – Nagyon kemény, igazi embert és gépet próbáló verseny lesz a mexikói, elég csak annyit megjegyezni, hogy 430 km a gyorsasági szakaszok össztávja, és a viadal során összesen 1200 km-t kell majd megtennünk."
Ifj. Érdi és navigátora a mexikói verseny mellett a Német- és a Spanyol-ralin indul még az idén.
A magyar autóversenyző tavaly és tavalyelőtt is három-három vb-futamon vett részt, legjobb eredménye egy ötödik hely volt a kategóriájában a szardíniai viadalon, emellett háromszor végzett hatodikként, egy alkalommal pedig kilencedik lett.
Autója háromszáz lóerős, és körülbelül 3.5 mp alatt éri el a 100 km/órás sebességet. Az N-csoportos gépek – amilyen az övé is – fő alkotóelemei nagyon sokban hasonlítanak az „utcai" autókéhoz.
Érdi Tibor, a pilóta édesapja a kilencvenes évek egyik meghatározó magyar ralisa volt: háromszor szerzett bajnoki címet az N-csoportban piros Mazdájával, de abszolútban is több alkalommal állhatott a dobogó felső fokára egy-egy futam után.