Szombaton délután rendezték az el Clásicót a spanyol bajnokságban. A Real Madrid játékosai úgy győzték le a Barcelonát, hogy félig már a Manchester United elleni BL-nyolcaddöntő is a szemük előtt lebegett. A Nielsen közönségmérés adatai alapján a közvetítésre csaknem 700 ezer néző volt kíváncsi. A Sport1 az el Clásicóval a fogyasztói szempontból legfontosabb, 18-49 éves férfiak körében 17.3 százalékos közönségarányt ért el, amivel a mérkőzés két órája alatt a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva a legnézettebb volt az említett korcsoportban.
A Real Madrid számára a jelentős bajnoki erőpróbának meg is lett az eredménye, idegenben 2–1-re diadalmaskodva búcsúztatta a Manchester Unitedet, és bejutott a BL-negyeddöntőjébe. A Nielsen közönségmérés adatai alapján a BL keddi játéknapjának közvetítésére csaknem 900 ezer néző kapcsolt a Sport1-re, a BL-nyolcaddöntő angliai visszavágója alatt az UEFA számára legfontosabb, 16-34 év közötti férfiak körében a közönségarány majd 24 százalék lett, amivel a Sport1 kedd este ebben a korcsoportban a legnézettebb csatorna volt Magyarországon.