A Super Bowl legjobb reklámjai

Vágólapra másolva!
2013.02.04. 21:43
Autó, mobiltelefon, kaja, üdítő, egy rakás ismert televíziós sztár, és menő rendezők. A Super Bowl legjobb hirdetései a Yahoo Sport szerint. És szerintünk.

Több mint 108 millió amerikai tévénéző láthatta a vasárnapi Super Bowlra időzített hirdetéseket. A Yahoo Sports szerkesztői már előre megpróbálták kiválogatni az 55 leadott reklám közül a legjobbakat – nem volt könnyű dolguk, de biztos kézzel nyúltak a témához. Ilyenkor illik nagyot dobni, úgyhogy több kisfilmben is komoly sztárok tűnnek föl, és nem egyszer a rendezői székből is igazi nagyágyú diktál.108 millió amerikai tévénéző láthatta a vasárnapi Super Bowlra időzített hirdetéseket. A Yahoo Sports szerkesztői már előre megpróbálták kiválogatni az 55 leadott reklám közül a legjobbakat – nem volt könnyű dolguk, de biztos kézzel nyúltak a témához. Ilyenkor illik nagyot dobni, úgyhogy több kisfilmben is komoly sztárok tűnnek föl, és nem egyszer a rendezői székből is igazi nagyágyú diktál.

Samsung Mobile

„A következő nagy dobás" című hirdetésben Judd Apatow kultikus vígjátékának, a Felkoppintva című remekműnek két férfi főszereplője, Seth Rogen és Paul Rudd próbál zöld ágra vergődni egy marketingessel. Hogy csináljunk SB-hirdetést úgy, hogy sem a mérkőzés, sem a pályára lépő csapatok nevét nem mondhatjuk ki? A rendező a Vasember 3-at jegyző John Favreau.

Best Buy

Újabb jól ismert színész a főszerepben: ezúttal Amy Poehler, a Városfejlesztési osztályról igyekszik kiválasztani a legjobb terméket egy mindig készséges Best Buy-eladó segítségével.

MiO Fit

Az elektrolitokkal dúsított víz elengedhetetlenül fontos az egészséges életmód kiteljesítéséhez (lehet, hogy jobb, mint a szarvasagancs kivonat...). Ezúttal a 30 Rocks sztárja, Tracy Morgan próbál bennünket rábeszélni a vásárlásra – mielőtt elszállna a cucctól.

Kia Sorento 2014

James Cameron, JJ Abrams és Tim Burton egyesítették erőiket, hogy kikerekedett szemekkel bámuljuk, ahogy a négytagúra bővül egy addig háromtagú amerikai mintacsalád.

Wonderful Pistachios

Super Bowl 2013-ban Psy és a Gangnam Style nélkül? Ugye, hogy abszurdum már a felvetés is? Az SB reklámhistóriájában elsőbálozónak számító Paramount Farms pisztáciáját a tavalyi év legnagyobb popslágerét szállító koreai lasszóvető művész tette igazán trendivé.

Axe Apollo

Ugyancsak újoncként próbált nagyot virítani az Axe is, amelyiknek valójában csak egy jó ötletre volt szüksége, hogy tovább gördítse az űrhajós kampányát – az Axe egy szerencsés pályázót év végén felvisz az űrbe. A Baywatch (piros úszógatyás vízimentő) és Tarzan (puszta kézzel legyőzni egy veszedelmes fenevadat) elemeket felvonultató kisfilm látványos, és még egy félmenetes csavar is jut a végére.

Audi

Az ingolstadtiak most nem egy modellt, hanem a márkához társuló életérzést próbálták képekbe önteni a szalagavatót egy csókkal és egy monoklival emlékezetessé tevő gimis srác sztorijával. A reklám végét (hogy ez pontosan hol kezdődik, arra nem nagyon van tippünk) a nézők szavazhatták meg.

Doritos „Crash the Super Bowl"

A chipses cég két reklámmal indult a hirdetések dömpingjében, és mindkettőt megmutatjuk, mert egyik jobb, mint a másik. Mindkét kisfilm a klasszikus, hagyományos SB-reklámok világát idézi föl: jó sztori, jó humor, jó szereplők. A kecskékkel meg vigyázzanak!

Lincoln „Road Trip"

Ha nem is kimondottan jó, de mindenképpen érdekes reklám: az ismert show man, Jimmy Fallon autós sztorikat gyűjtött a Twitteren, és azokból lett összerakva a reklám, amiben szerepel (az Államokban) híres rapper (Joseph ''Rev Run'' Simmons), és híres színész (Wil Wheaton, a Star Trek: Az új nemzedék című sorozatból) is.

Milk Mustache

Az Egyesült Államokban évek óta nagy sikerrel futó, a tejivást népszerűsítő kampány (Got Milk?) az egyik legklasszabb reklámmal jelentkezett vasárnap este. Az abszolút témába vágó Tiszta szívvel foci (Friday Night Lights) sorozat egyik rendezője, Peter Berg hozta össze a minimozit a korább pankrátor, Dwayne „The Rock" Johnsonnal a főszerepben. A kopasz sziklát most nem érdekli az elesettek és úgy általában a világ megmentése, csak az, hogy utolérje a tejeskocsit, mert a vásott kölykök megitták a drága jó tejecskét. Azért az űrlények is kapnak az etetőjükre!

Volkswagen Beetle

Az irodai nyomorral veszi fel a harcot az új Bogárhátú, és a Volkswagen hirdetése. Tényleg: lehet nem vigyorogni, ha az ember meglát egy élénkpiros Bogarat?

M&M's

Egy cukorral bevont csokigolyó is vágyhat igazi szerelemre. Pláne akkor, ha a modell és énekesnő Naya Riverával adódik lehetősége „összejönni". Pedig jobb lenne vigyázni, mert már a pillantásától is könnyű elolvadni...

Old Spice

A férfiak legjobb barátja marad a már bevált tematikánál: férfiasan tökéletes a futballpályán és az ágyban is. Ha fel is ébre a fehérnép egy futott touchdown alatt, ott várja a finom reggeli a tálcán. Ez a reklám egyébként kakukktojás a gyűjtésünkben, ugyanis szigorúan a mérkőzés idejében nem adták le, csak, úgymond, a nagy meccsre időzítették a megjelenését.

GEICO

Szeretjük azokat a reklámokat, amikben ismert sportolók szerepelnek, ezért is mutatjuk meg az autós biztosítócég hirdetését. Ebben az NBA egykori blokkoló királya, Dikembe Mutombo blokkol mindent az égvilágon. Persze, első a biztos védelem!

Budweiser

A sörgyár egy igazi amerikai sztorival támadja az érzelmeket, a lótenyésztő sráccal, és a sörös lóval a főszerepben. Egy szép barátság ember és ló között.

Coca-Cola „térfigyelő kamerák"

Nincs Super Bowl kóla nélkül 1: a piros sarokból ezúttal egy kicsit érzelgős, de ötletes darabbal jelentkeztek – nekünk bejön.

Pepsi: Élj a mának!

Nincs Super Bowl kóla nélkül 2: a kék sarokban kettes is toporogtak az est folyamán. A házibulis Pepsi Next- és a mozaikos Pepsi-reklám is az „élj a mának" mottót igyekszik meglovagolni – nem igazán átütő sikerrel.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik