Nem is csoda, hogy sokan felkapták a fejüket a döntés hallatán, annak ellenére, hogy a Porsche vásárlóinak 88 százaléka férfi, a következő három évben az orosz teniszezőnő fogja meghatározni az autómárka arculatát. A még mindig csak 26 éves Sarapova bár rengeteg világmárka (Nike, Evian, Tag Heuer, Samsung) nagykövete volt már, teljesen elérzékenyült a felkéréstől.
„Ez egy igazán kivételes nap az életemben – kezdte nyilatkozatát világranglista második Sarapova, aki éppen a stuttgarti WTA-tenisztornán próbálja megvédeni tavaly elhódított bajnoki címét, amiért – mi mást – egy Porsche 911 márkájú autó kapott fődíjként. – Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az elmúlt években a legnagyobb világmárkák szerződtek velem, a Porsche felkérése azonban különleges és hatalmas megtiszteltetés a számomra."
A Porsche vezérigazgatója, Matthias Müller szerint Sarapova személyisége a teniszpályán és azon kívül is a márka által is nagyra tartott értékeket, a kiváló teljesítményt, az eleganciát és az erőt képviseli, többek között ezért esett a négyszeres Grand Slam-győztes teniszezőre a cég választása.