A reklámok java már a Super Bowlt megelőző hetekben elterjedtek az interneten, párat mi is megmutattunk belőlük, de a lista csak a Super Bowl közben vált teljessé. A Broncos–Seahawks „csatát" közvetítő FOX tévécsatorna 65 reklámot adott le az este folyamán, a hirdetésekből befolyó bevétele szinte biztosan átlépte a 300 millió dollárt. Egy évvel ezelőtt a CBS 292 millió dolláros bevételt könyvelhetett el.
A reklámok helyei már decemberben elkeltek, a legaktívabbak idén is az üdítő-, chips-, sör- és autómárkák voltak és a legnépszerűbb témakörök sem változtak: taroltak a cuki állatok és a gyerekek.
1. A USA Today felmérése alapján a legnagyobb sikerű cukiságbombát a Budweiser sörmárka robbantotta, a kiskutya és a ló szívbemarkoló barátságát elmesélő rövid történet messze a legnépszerűbb reklámnak bizonyult, amit 37 milliót is meghaladó YouTube-nézettsége is bizonyít.
2. A Doritos chips szokásához híven 2014-ben is több reklámmal nevezett, a legnagyobb sikert elért rövidfilmben ők is a közel sem titkos, de garantált sikerű kisgyerek-kutyareceptet vetették be. Kutyából nem lesz szalonna, de ló azért lehet.
3. A harmadik és a negyedik helyre szintén az előbb látott sör- és chipsmárka futott be. A Bud háborúból hazatérő katonák fogadtatásáról forgatott reklámja is biztos telitalálat volt, a Doritos itt is gyermeki humorral operált.
5. A RadioShack műszaki cég megújulását retro érzésbe csomagolta, ami jó ötletnek bizonyult. A boltot a '80-as évek népszerű (főleg filmes) alakjai lepik el és fosztják ki. De a vég csak a kezdet.
6. Az autómárkák is rengeteg pénzt költöttek reklámokra a Super Bowl estéjén. A Volkswagen, az Audi, a Jaguar, a Chrysler és a Kia is leforgatta a maga kisfilmjét, de a legnépszerűbb félpercest a Hyundai készítette.
7. A Cheerios is a cukiság felé terelte a figyelmet, bizony, nem mindig könnyű egyke gyermekünkkel közölni, hogy testvére születik.
8. A technika fejlődése egyesíti és reményt ad az emberiségnek - üzente a Microsoft SB-reklámjában.
9. A Coca-Cola merészet húzott, de ki is fizetődött: az America the Beautiful hazafias dalt az Egyesült Államokban élő különböző nemzetek tagjaival énekeltették el anyanyelvükön.
10. A Pepsi a half time show elé időzítette hangpróbás reklámját, a top10-hez elég volt, de a kólások külön versenyét elvesztette, ami azért fájó lehet.