A Belo Horizonte-i mezbemutatón női, férfi és gyerek modellek tették közszemlére az Atlético Mineiro új szereléseit – ezzel még nem is lett volna gond. Azzal már inkább, hogy közülük egyedül a nőket „vonultatták végig” a kifutón alsónemű-mez szerelésben és fürdőruhában. A csapat egy női szurkolócsoportja tiltakozó levelet küldött a klub vezetőségének, felpanaszolva a szexista bánásmódot.
„Az Atlético tiszteletben tartja az ellenvéleményhez való demokratikus jogot, ám ez nem jelenti, hogy egyetért a kritikával. Nem macsó, szexista attitűdöt akartunk kifejezni a mezbemutatóval” – tudatta a klub.
Az Atlético Mineiro partnereként a projekten dolgozó, a klub felszereléseit gyártó Dryworld Industries korábban már vihart kavart azzal, hogy az egyik ruhadarabon a mosási utasításnál az „add a feleségednek” szöveg szerepelt. A cég később nyilvánosan kért elnézést ezért.