Hétvégén Rooneynak nem volt dolga, hiszen az „f" betűs szó kamerában kiabálásáért kiszabott két
mérkőzésre szóló eltiltása első felvonását tudta le, míg társai elkalapálták a Fulhamet (2–0). A válogatott támadó így haza látogatott Liverpoolba, ahol játszótérre vitte 17 hónapos fiát, Kait. A mindig tettre kész fotósok ekkor kapták le, amint egy doboz Vimto üdítőt tart a kezében. Más esetében ez nem lenne olyan nagy szó, Rooney esetében azonban kap némi felhangot a dolog.
A lassan televízió történeti legendává nemesedő káromkodás után ugyanis a Coca-Cola felbontotta (a cég értelmezésében: nem hosszabbította meg) évi 600 ezer fontos (kb. 180 millió forint) szponzorációs szerződését a futballistával, így Rooney a jövőben már nem lesz a Coke Zero arca. Úgy látszik gyorsan túltette magát a történteken, és lehet, hogy nem is sajnálja annyira, hogy nem kell folyton a cukormentes kólát innia. Helyette ott van a négy gyümölcsből mixelt Vimto, aminek még a doboza is sokkal vidámabb, mint a Zero komor, fekete csomagolása.
És ha már fekete: a Sky televízisó csatorna ugyancsak szerződést bontott (a cég értelmezésében: nem hosszabbította meg) Rooneyval, így véget ér a Coke Zero által támogatott, és a Sky vezetői által is rendkívül sikeresnek mondott Street Striker sorozat, melyben Rooney tehetséges, de szerény lehetőségekkel bíró gyerekek karrierjét segített beindítani.
A magunk részéről nem tartunk attól, hogy Rooney örökre támogatók nélkül marad. Ismerve a futballista marketingértékét amondóak vagyunk, számos cég érzi úgy, hogy itt a lehetőség lecsapni a világsztárra.