Pick Them Back Up - Hogy soha ne adjuk fel

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2014.02.15. 06:47
null
Mintakapcsolat: Szabó Milán sífutó és édesanyja, Mariann
A P&G – olyan márkák gyártója, mint a Pantene®, a Jar® vagy a Gillette® – a 2014. évi Téli Olimpiai Játékok alkalmából egy életre szóló utazással és élménnyel, valamint az Anya Rezidencia szolgáltatásaival kedveskedik az olimpikonok édesanyjainak a világ minden tájáról. (x)



Egy hónappal a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt a Procter & Gamble – az ötkarikás játékok nemzetközi partnere és olyan márkák gyártója, mint a Blend-A-Med®, az Ambi Pur® vagy a Duracell® – bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása. Az édesanyák iránt továbbra is elkötelezett vállalat Szocsiban is életre hívja a P&G Anya Rezidenciát az Olimpiai Faluban, ahol termékeivel gondoskodik az olimpikonok édesanyjának és családjának kényelméről.



A P&G bemutatja: „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel”

A számos díjjal kitűntetett „Best Job” és „Kids” kisfilmek mintájára a P&G „Köszi Anyu!” kampánya keretében bemutatta a legújabb „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” című reklámfilmjét. Az új film köszönetet mond az édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért, bátorításért, és a küzdeni akarásra tanításért. A film négy olimpikon édesanyjának történetén keresztül mutatja be azt a hosszú utat, amelyet ezek a nők gyermekeik sikeréért jártak be, és amely nélkül a sportolók nem teljesíthették volna be álmaikat.

„Minden figyelem a 2014. évi Szocsi Téli Olimpia sportolóira összpontosul, amint a hivatalos csapatok indulóinak névsorát bejelentik.” – mondta Marek Kapuscinski, a P&G közép-európai vezérigazgatója. „Az olyan márkák, mint a Pampers®, az Ariel® vagy a Tide® nem a célvonalnál, hanem a mindennapok kihívásai során veszik ki részüket a felkészülésből. Hisszük, hogy nincs megindítóbb, mint amikor egy édesanya mindent feláldozva segít gyermekének elérni céljait. Ezért ragadunk meg minden pillanatot, hogy megünnepeljük mindazokat, akiknek köszönhetően olimpikonjaink ott lehetnek majd Szocsiban – az édesanyákat.”

„Amikor először megnéztem a reklámfilmet, rögtön előtörtek azok az emlékek, amikor Milánt kezdtem síelni tanítani. Elkerülhetetlen, hogy az életben egy gyermek újra és újra elesik, anyaként viszont épp ekkor kell igazán támogatnunk és bátorítanunk őket – ha elesnek, leporoljuk, és tovább biztatjuk őket a kihívások leküzdésére.” – mondta Mariann, Szabó Milán sífutó, a P&G magyarországi sport nagykövete édesanyja.

A „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” rövidebb verziója reklámfilmként több mint 20 országban kerül képernyőre, amelynek zenéjét – ahogy a „Best Job” filmét is – a világhírű Ludovico Einaudi zeneszerző komponálta. Érzelmes és könnyed zenei stílusához hűen Einaudi új szerzeménye is megidézi azt a szeretetet, szenvedélyt és elkötelezettséget, amellyel egy anya támogatja gyermekét.

„Otthon, távol az otthontól” – P&G Anya Rezidencia Szocsiban

A P&G az anyák iránt érzett elhivatottságának jeleként a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alkalmából ismét életre hívja a P&G Anya Rezidenciát, ahol olyan márkákkal várja az édesanyákat, mint a Pantene®, a Gillette®, az Olay® és a Jar®.

A P&G Anya Rezidenciája:

- Ajándék az olimpikonok édesanyjának;
- Támogatja és kiszolgálja az édesanyákat, sportolókat és azok családját;
- „Otthont kíván teremteni, távol az otthontól”, ahol a családok egy barátságos környezetben kapcsolódhatnak ki.

Az Olimpiai Parkban található Anya Rezidencia február 8-23. között az otthon kényelmével várja az édesanyákat és a sportolók családját. A Pantene®, a Max Factor® és a Gillette® több mint ezer kényeztető szépségápolási szolgáltatással fogadja az édesanyákat, míg a Pampers® gondol a kisgyermekes családokra is.


„A P&G-nél hisszük, hogy minden sikeres sportoló mögött ott áll egy csodálatos anya.” – mondta Marek Kapuscinski, a P&G közép-európai vezérigazgatója. „Ahogy a P&G termékek a mindennapokban, úgy az Olimpiai Játékok alatt, az Anya Rezidencián is gondoskodnak a családok kényelméről.”

A P&G anyák iránti elkötelezettsége túlmutat az Anya Rezidencia létrehozásán. A vállalat több mint 20 ország olimpikonjának édesanyját utaztatja ki a Szocsi Olimpiai Játékokra, akiknek talán másképp nem nyílt volna lehetőségük a helyszínen támogatni gyermeküket.

„Nagyon sokat jelent nekem, hogy a Pantene®, a Max Factor® és az Olay® gondoskodik az édesanyámról az Anya Rezidencián, és szolgáltatásaival kényezteti őt, amíg Szocsiban leszünk.” – mondta Szabó Milán. „Sokat segít, hogy az édesanyám is kint fog szurkolni nekem, így teljes erővel a versenyre tudok majd koncentrálni.”

A „Köszi Anyu!” kampány számtalan csatornán és üzletben kel életre, ahol az Olimpia logójával ellátott termékeken keresztül is bemutatkozik.

A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról további információért, képanyagért és videókért, kérem, látogasson el az alábbi oldalra: P&G YouTube.

A P&G-ről

A P&G termékeit naponta 4,8 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. A P&G mintegy 70 országban van jelen. A vállalatot és termékeit érintő legfrissebb hírekért látogasson el a vállalat weboldalára.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik