A kiírással ellentétben szombaton hat, vasárnap pedig kilenc szelektív szakaszt kellett teljesítenie a mezőnynek. Szalay és Bunkoczi az Opel Antara RR-rel rendkívül jó eredményeket produkált, ám a verseny utolsó, 15. szakaszán defektet kapott a páros. Ezzel sok időt veszítettek, annyit mindenképp, hogy az összidejük végül csak a második helyre volt elegendő."Ez a verseny tökéletesen megfelelt arra, hogy teszteljük az autót és persze saját magunkat is. A beállításaink nagyon jól működtek, most már elmondhatjuk, hogy a Dakar-ralinak százszázalékos felkészültséggel tudunk nekivágni"- nyilatkozta honlapján a megfázással bajlódó Szalay a verseny után.A versenyző elmondta, hogy az autó rendben van és útrakész, így a csapat két hét múlva útra kelhet Franciaországba, hogy a járműveket behajózzák az Argentínába tartó kompra.A világ leghosszabb és legnehezebb tereprali versenyének - az előzetes nevezések alapján - az év elején 230 motor, 30 quad, 188 autó és 82 kamion vág majd neki.A mezőny január 3-án, Buenos Airesből rajtol el, és 14 nappal később ott is ér célba. A 2009-es viadal 9574 kilométeres lesz, ebből 5652 km a mért szakasz.
Slovakian Baja
végeredmény 1. | Fazekas Károly, Horn Albert | (BMWx5) | 3:27:43.9 ó |
2. | Szalay Balázs, Bunkoczi László | (Opel Antara) | 3:30:39.1 |
3. | Miroslaw Tokarczyk, Andrzej Korzeniowski | (lengyel, Nissan Patrol) | 3:31:09.2 |
Slovakian Baja
végeredmény 1. | Fazekas Károly, Horn Albert | (BMWx5) | 3:27:43.9 ó |
2. | Szalay Balázs, Bunkoczi László | (Opel Antara) | 3:30:39.1 |
3. | Miroslaw Tokarczyk, Andrzej Korzeniowski | (lengyel, Nissan Patrol) | 3:31:09.2 |