Michelisz továbbra is a Zengő Motorsport versenyzőjeként vesz részt a WTCC-ben, rajta kívül azonban már nemcsak a két gyári Honda (Gabriele Tarquinivel és Tiago Monteiróval) szerepel majd, hanem a marokkói Mehdi Bennani is az új szabályoknak megfelelően megépített autót kormányozza.
Az autók jövőre sokkal sportosabbá válnak, a motorok teljesítménye 50-60 lóerővel növekszik 380 lóerőre, könnyebbé válnak a kocsik, amelyek aerodinamikai szempontból is fejlődnek a sík padlólemezzel és a karosszéria tetejénél magasabbra szerelhető hátsó légterelővel.
A 12 állomást meglátogató vb április elején Marokkóban kezdődik, a harmadik forduló a Hungaroringen lesz május első hétvégéjén, majd szokás szerint Makaóban zárul november közepén.
A Honda mellett a Lada, a Citroën és a Chevrolet épít az új szabályoknak megfelelő autót a TC1 kategóriára, a módosított kocsiját későbbre ígérő Seat gépei a TC2 kategóriában kezdik a szezont, a BMW még nem döntött a folytatásról.