Morbidelli 1990 és 1997 között 67 F1-es futamon indult, az 1991-es Ausztrál Nagydíjon Ferrariban ült, és fél pontot szerzett Ausztráliában az eső miatt rövidre zárt versenyen, és 1995-ben, immár a Footwork pilótájaként ugyancsak Adelaide-ben dobogóra állt.
A Chevrolet gyári csapatának kivonulása után az RML tuningcég turbózta fel a Cruzét a 2014-es szabályrendszernek megfelelően, így versenybe szállhat a gyári csapatokkal az április 13-án Marokkóban induló vb-n.
HONDA
Gyári csapat: Gabriele Tarquini (olasz), Tiago Monteiro (portugál)
Zengő Motorsport: Michelisz Norbert (magyar)
Proteam: Mehdi Bennani (marokkói)
CITROËN
Gyári csapat: Yvan Muller (francia), Sébastien Loeb (francia), José María López (argentin), Ma Csing-hua (kínai – részleges programot teljesít)
CHEVROLET
ROAL: Tom Coronel (holland), Tom Chilton (brit)
Münnich: René Münnich (német), Gianni Morbidelli (olasz)
Campos: Hugo Valente (francia), Dusan Borkovics (szerb)
LADA
Gyári csapat: Robert Huff (brit), James Thompson (brit), Mihail Kozlovszkij (orosz)
A Seat programja és felállása még nem állt össze.