A kilenc közül hat gyorsaságit megnyert a Vincze Ferenc, Bazsó Attila kettős, s vezet az Eger rali első napja után, amelyen nehezítő körülményként három szakaszt sötétben teljesített a mezőny. A fiatal pilóta megtiszteltetésnek érzi, hogy az egyes rajtszámot viselheti ezen a versenyen (a bajnoki címet az előző futamon megszerző Herczig Norbert és a második Hadik András nem állt rajthoz), ám túlságosan azért nem illetődött meg tőle – mint az az eredményekből is kiderül. Végig fegyelmezetten autózott, s a tőle megszokott, nyers őszinteséggel értékelt a szakaszok végén.
Volt, amelyikkel elégedett volt („Ebben nem volt több...”), s természetesen akadt olyan, melynek végén arra panaszkodott, hogy elkövetett néhány apróbb hibát. Tizedmásodpercekre menő csatát vívott egész nap az első három szakaszt megnyerő Turán Frigyessel, és a 11.9 másodperces nap végi előnye sok mindennek nevezhető, de megnyugtatónak semmiképpen. Főleg mivel Turán kőkemény ellenfél, s ezzel Vincze is tökéletesen tisztában van.
S ehhez jön még, hogy nem csupán egymásra kell figyelniük, hiszen az idén futamot is nyerő Ranga Péter ott lohol a nyomukban – ő is fél percen, vagyis lőtávolon belül van. Ha az első kettő hibázik, ő biztosan megragadja a lehetőséget.
A versenynap krónikájához tartozik, hogy egy szakaszt, a hetediket törölni kellett a másodosztály versenyzői számára (az első osztály már rendben végigment rajta), méghozzá szurkolói rendbontás miatt. („Hideg volt, kellett a védőital” – fogalmazott valaki találóan, de a lényeg, hogy a rendőröknek kellett intézkedniük.)
EGER RALI, AZ OB 7. FUTAMA
Abszolút sorrend 6 gyorsasági szakasz után: 1. Vincze Ferenc, Bazsó Attila (S-Motorsport, Skoda Fabia R5) 37:01.0, 2. Turán, Farnadi (Turán Motorsport, Ford Fiesta R5) 11.9 másodperc hátrány, 3. Ranga P., Szőke (Ranga Motorsport, Skoda Fabia R5) 28.8 mp h.