Adamovits Márk, a verseny főszervezője a hétfői, egri sajtótájékoztatón bejelentette: a küzdelem a korábbiaktól eltérően már péntek délután megkezdődik. A Dobó téri rajtceremónia után a versenyzők nem a szervizparkba hajtanak, hanem az Egerszalók-Eger szakasz rajtjához. A 4.2 kilométeres távú szuperspeciált nézőcsalogatónak szánják. Adamovits Márk, a verseny főszervezője a hétfői, egri sajtótájékoztatón bejelentette: a küzdelem a korábbiaktól eltérően már péntek délután megkezdődik. A Dobó téri rajtceremónia után a versenyzők nem a szervizparkba hajtanak, hanem az Egerszalók-Eger szakasz rajtjához. A 4.2 kilométeres távú szuperspeciált nézőcsalogatónak szánják.
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke kijelentette, hogy az autósport és Eger neve már összefonódott. Oláh Gyárfás szerint ezen a helyszínen mindig pozitív fogadtatásban részesülnek, amiért köszönet jár.
Berényi Ákos szakágvezető úgy vélekedett, hogy a nagyon komoly létszám jelzi: jó versenyt hozott össze a szervező. Számos külföldi indulóra is számítanak, mivel az egri verseny közép-európai zóna futam is egyben.
A kiírás szerint a Credobus Eger-ralin 16 – pénteken egy, szombaton kilenc, vasárnap hat – gyorsasági szakasz vár a mezőnyre. A hosszabb gyorsasági szakaszok közül is kiemelkedik a 14.6 kilométeres Egerbakta-Pétervásárai elágazás, melyen szombaton háromszor megy végig a mezőny.
Habis László, Eger polgármestere elmondta, büszke arra, hogy a megyeszékhelyek közül Eger tudhatja magáénak a legtöbb vendégéjszakát.
„Mindig van miért ide látogatni, és ennek része az autósport is” – szögezte le.