„Alapvetően jó volt a napunk, a tempónk is rendben volt, de sajnos délután egy műszaki hiba miatt a háromórás edzés végén már nem tudtam kimenni az új gumis gyors körömre, ezért az aznapi performance run elmaradt. Természetesen nemcsak a gumihasználat szempontjából néztük meg a versenyszimulációs köröket, de ez volt az egyik legfontosabb feladat, mert ezeknek az adatoknak az ismeretében jobban tudunk készülni az első versenyre. A pálya egyébként jó, ugyanakkor az átépített 10-es kanyar új része még egy kicsit csúszós volt, ezért mindannyian sokat próbálkoztunk a teszt során, hogy megtaláljuk az ideális ívet. Trükkösebb lett, mint a régi verzió, tulajdonképpen kétféle módon is be lehet venni azt a kanyart, ezért mindenki sokat próbálgatta, hogy melyik a számára ideális” – mondta a 20 éves magyar versenyző, Tóth László.
Az idénynyitó versenyhétvégét május 7. és 9. között a Formula–1-es Spanyol Nagydíj betétfutamaként rendezik meg.