Március végén jelentették be, hogy ha megfelelőek lesznek a körülmények, akkor november elején a kínai Ningpóba látogat a mezőny. Csakhogy a szervezők már akkor felhívták a figyelmet arra, hogy a koronavírus-járvány és az ebből eredő beutazási, illetve áruszállítási korlátozások miatt korántsem biztos a futamok megrendezése. Két és fél hónappal a kínai versenyhétvége előtt végül biztossá vált, hogy nemcsak ez, de a másik két ázsiai helyszín is kikerül a versenynaptárból.
Úgy tűnik, hogy a WTCR vezetősége szerencsére rendelkezett B-tervvel, és így három olyan pályán is összecsap idén a mezőny, ahol korábban, még a WTCC-s időben sem rendeztek futamot. Ami a módosított versenynaptárt illeti, a hétvégi, magyarországi forduló után kicsit rövidebb lesz a szünet, mielőtt októberben a csehországi Mostban folytatódna az idény.
Alig egy héttel ezután a franciaországi Pau-Arnos-n versenyeznek a pilóták, majd ha minden jól megy, végre sikerül megrendezni az olaszországi futamokat az Adria International Racewayen. A szezonzárónak – a tervezettnél egy héttel később – Oroszország Formula–1-es versenypályája ad otthont Szocsiban. Néhány tényezőt azonban továbbra sem szabad elhanyagolni, és ezek egy része nem az aktuális járványügyi intézkedésekhez köthető.
A pau-arnos-i pályának például még nincs meg a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) hármas fokozatú tanúsítványa, pedig az elvárás minden helyszínen, amelyen WTCR-es futamot rendeznek. Ugyanez a helyzet az Adria International Racewayjel, amelyet az átalakítási munkálatok után újra meg kell vizsgálniuk az FIA illetékeseinek. Szocsiban természetesen nincs ilyen probléma, ám az orosz kormánynak még jóvá kell hagynia a versenyek megrendezését.
A WTCR-es idény hátralévő része:
Augusztus 21–22.: Hungaroring (Magyarország)