Pascal Wehrlein szerezte meg a pole pozíciót az év első időmérőjén Mexikóban, így ő várhatta az élről a piros lámpák kialvását a nyitó verseny előtt. A Porsche német pilótája mellől Sébastien Buemi rajtolhatott el, míg a második sorban Maximilian Günther és Nick Cassidy foglalhatott helyet. A bajnoki címvédő Jake Dennis eközben már a csoportból sem jutott tovább a kvalifikáción, így a tizennegyedik pozícióból vághatott neki a futamnak, míg a sorozatba a Formula–1-es „kitérő" után visszatérő Nyck de Vries a huszonkettedik, vagyis az utolsó helyről indulhatott.
Sérgio Sette Camara technikai meghibásodás miatt nem tudott felállni a rajtrácsra, így a tizennyolcadik rajtkocka üresen maradt az első futamon.
Wehrlein jól rugaszkodott el, és meg tudta tartani a vezetést, mögötte Buemi, Günther, Cassidy, Mitch Evans sorrendben érkezett a top 5, míg hátrébb Lucas di Grassi hibázott és hagyta el a nyomvonalat, aminek következtében rövid ideig sárga zászlós jelzés volt érvényben. Nem sokkal később aztán a csapattárs, Nico Müller és António Félix da Costa találkozott össze egymással, s míg előbbi folytatni tudta a versenyt, utóbbi feladni kényszerült a küzdelmet.
Az első támadó üzemmódok felvétele után Buemi állt az élen, mögötte Wehrlein, Günther, Cassidy, illetve Evans haladt, amikor a kilencedik körben Robin Frijns megcsúszott és beleszállt a falba. Először teljes pályára érvényes sárga zászlós jelzés lépett érvénybe, majd nem sokkal később a biztonsági autót is beküldték a mezőny elé.
Buemi jól kapta el az újraindítást, és sikerült megtartania az első helyet Wehrlein előtt, ám az újabb támadó mód felvétele után a német állt vissza az élre. Bár a svájci nem szakadt le, nem igazán tudott fenyegetést jelenteni a német vetélytársra, ráadásul egy ponton inkább elkezdett leszakadni a Porsche versenyzőjéről. A kettős mögött változatlan sorrendben érkezett az első ötös, míg a hatodik pozícióba Jean-Éric Vergne zárkózott fel.
Noha a francia eléggé megközelítette Evanst, nem igazán tudott előzési pozícióba kerülni, így végül meg kellett elégednie a hatodik hellyel.
Wehrlein magabiztos győzelmet aratott az év első versenyén Mexikóban, mögötte Buemi és a leggyorsabb kört megfutó, így pluszpontot kapó Cassidy szelte át a célvonalat. Negyedikként Günther futott be, majd Evans, Vergne, Jake Hughes, Stoffel Vandoorne, Jake Dennis és Norman Nato tette teljessé a pontszerzők sorát.
De Vries a tizenötödik pozícióban látta meg a kockás zászlót.
FORMULA–E
MEXIKÓ, VERSENY
1. Pascal Wehrlein (német, Porsche)
2. Sébastien Buemi (svájci, Envision)
3. Nick Cassidy (új-zélandi, Jaguar)
4. Maximilian Günther (német, Maserati)
5. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar)
A világbajnokság állása egy verseny után: 1. Pascal Wehrlein (német, Porsche) 28 pont, 2. Sébastien Buemi (svájci, Envision) 18, 3. Nick Cassidy (új-zélandi, Jaguar) 16, 4. Maximilian Günther (német, Maserati) 12, 5. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar) 10.
Folytatás január 26–27-én Szaúd-Arábiában.