Sportmarketing: miért a foci-vb a csúcs a márkák számára?

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2014.05.28. 10:15
Május 29-én hetedszer rendezik meg a Sportmarketing Újragondolva Meetupot, amelynek témája ezúttal a futballmarketing a nyári labdarúgó-világbajnokság kapcsán. Neves előadók és érdekes programok várják az érdeklődőket.

Bár a magyar válogatott nem kvalifikált az év legnagyobb sporteseményére, mégis sok olyan piaci szereplő szemszögéből elemezhető a világbajnoki készülődés, aki/amely érintett szponzorként, médiaszereplőként, vagy a labdarúgásba való mély beágyazottsága kapcsán. A rendezvényen választ kaphatunk olyan kérdésekre, hogy miért alabdarúgó-világbajnokság a sportesemények csúcsa a márkák számára, és hogyan használható afutball a marketingkommunikációbanegy olyan országban, amely közel harminc éve nem szerepelt a sportág nagy világversenyén, továbbá megtudhatjuk, vajonminden álom valóra válik a fantázialigában?labdarúgó-világbajnokság a sportesemények csúcsa a márkák számára, és hogyan használható afutball a marketingkommunikációbanegy olyan országban, amely közel harminc éve nem szerepelt a sportág nagy világversenyén, továbbá megtudhatjuk, vajonminden álom valóra válik a fantázialigában?

A sportvezetők, sportmarketingesek, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és ügynökségek érdeklődésére számot tartó eseményen vezető szakemberek fejtik ki a véleményüket. A FIFA legmagasabb szintű szponzori kategóriájába mindössze hat cég tartozik. Az egyik ilyen globális vállalat aCoca-Cola, amelyetFerencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzsere képvisel a meetupon. AHeinekenezer szállal kötődik a labdarúgáshoz, a Bajnokok Ligája szponzorációja és kreatív kampányai minden szurkoló számára ismerősek lehetnek. A cégtőlMolnár Orsolya, marketing brand manager tart előadást. A fantasy sportok nem csupán az álmodozásról szólnak, az Egyesült Államokban több millió dolláros iparágat jelentenek. A legnagyobb hazai fantasy liga aMagyar Labdarúgó-szövetségé, amelyet aStatzupcsapata részletes statisztikai rendszerre építve fejlesztett számukra. A világbajnokságra ráadásul külön dobással készül a fiatal startup, amelyetHamana Zsolt, Chief Media Officer mutat be.

ITT TUD REGISZTRÁLNI!
ITT TUD REGISZTRÁLNI!

Jagodits Rómeóhatározott véleményéről és provokatív kérdéseiről lehet ismerős a meetup rendszeres résztvevőinek. AMagyar Futballmarketing Műhelyalapítója a fogyasztói attitűd vizsgálatán keresztül a szurkolói bázis szerepét emeli ki a sportágban. A világbajnokságra a legtöbb újságírót a hazai médiumok közül aNemzeti Sportdelegálja. Nyomtatott sajtóban és online is kiemelten foglalkoznak a világbajnoksággal, a részleteketSz. Nagy Tamás, a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese, Szelke Barnabás, a lapot kiadóRingierdigitális üzletágának igazgatója és Szabó Gergely, a Ringier digitális divíziójának vezető felülettervezője ismerteti.

Nagyon kevés Magyarországon játszó futballista rendelkezik közvetlen tapasztalatokkal a vb-ről.Marco Caneira, a Videoton FCportugál védője azonban két korábbi tornán is szerepelt, és egy videóinterjúban mesél az élményeiről. A meetup moderátori feladatait pedigSzombathy Pál,aDIGI Sportmindig naprakész műsorvezetője látja el.

A meetup szakmai partnere aMagyar Marketing Szövetség, amelynek legfrissebb tagozata aSportmarketing Tagozat.

További részletek, jegyinformáció, regisztráció:sportsmarketing.hu/meetup

KORÁBBI MEETUPOK

A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:

Sport és innováció - 2013.11.23., Mu Színház
Sport és média - 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet - 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel - 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding - 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai - 2011.05.26., Fogasház

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik