Mitch Evans szerezte meg a pole pozíciót az indiai időmérőn, így ő várhatta az élről a piros lámpák kialvását. Mellőle az elsőségről 21 ezreddel lecsúszó Jean-Éric Vergne rugaszkodhatott el, míg a második sorban Sébastien Buemi és Sasha Fenestraz foglalhatott helyet. Az előző két versenyen győzedelmeskedő Pascal Wehrlein a 12. pozícióból indulhatott el.
A rajtnál nem történt pozíciócsere az élmezőnyben: Evans jól rugaszkodott el, és megtartotta az első helyet, míg mögötte változatlan sorrendben sorolt be az első ötös. Hátrébb Edoardo Mortara ugyanakkor okozott némi izgalmat, egy merész féktáv következtében kisodródott a poros ívre, és eltalálta Nick Cassidyt, aminek következményeként leszakadt az első szárnya.
A támadó üzemmódok felvétele eközben az élmezőnyt rendezte át: Buemi átvette a vezetést, ráadásul Vergne is megelőzte a csapatával dühös szócsatába keveredő Evanst. Negyedikként Fenestraz érkezett, míg az első ötöst Sam Bird és Maximilian Günther egészítette ki ekkor.
A pole-ból induló új-zélandi versenye nem sokkal később még rosszabb fordulatot vett: Bird a belső íven próbált előzni a hajtűben, azonban a poros részen elvesztette az uralmát az autója felett és magával sodorta a csapattársát, Evanst, illetve Günthert és Fenenstrazt is.
Az újabb támadó üzemmódok felvétele ráadásul még inkább felrázta az élmezőnyt: Vergne állt az élre, mögé Cassidy sorolt be, Buemi visszaszorult a harmadik pozícióba, míg az első ötöst a technikai problémára panaszkodó Jake Dennis és René Rast tette teljessé.
A 23. körben teljesen eltűntek az addig kialakult különbségek: Jake Hughes eltalálta a falat, s az autümentés idejére at pályára kellett küldeni biztonsági autót is – az sc-fázis miatt végül egy körrel hosszabbodott meg a versenytáv.
Vergne jól kapta el az újraindítást, mögé Cassidy és Buemi sorolt be, míg hátrébb Rast futott rá Dennisre, aminek következményeként mindketten hátraestek a mezőny második felébe. Az utolsó körök Vergne és Cassidy párharcáról szóltak: noha utóbbi sokkal jobban állt energiafogyasztás terén, mégsem tudott igazán előzési pozícióba kerülni.
Vergne pályafutása során 11. alkalommal szelte át elsőként a célvonalat, Cassidynek meg kellett elégednie a második hellyel, míg a dobogó alsó fokára Buemi állhatott volna fel, ha nem kap utólag 17 másodperces időbüntetést. A harmadik helyet António Félix da Costa örökölte meg, míg a negyedikként befutó Wehrlein tovább tudta növelte az előnyét a vb-összetettben.
Az első ötöst Sérgio Sette Camara tette teljessé, majd Oliver Rowland, Norman Nato, Stoffel Vandoorne, André Lotterer és Mortara egészítette ki az első tízest.
Folytatás február 25-én a Dél-afrikai Köztársaságban.
FORMULA–E
INDIA, VERSENY
1. Jean-Éric Vergne (francia, DS Penske)
2. Nick Cassidy (brit, Envision)
3. António Félix da Costa (portugál, Porsche)
4. Pascal Wehrlein (német, Porsche)
5. Sérgio Sette Camara (brazil, NIO)
A világbajnokság élmezőnye: 1. Pascal Wehrlein (német, Porsche) 68, 2. Jake Dennis (brit, Andretti) 62, 3. Sébastien Buemi (svájci, Envision) 31, 4. Sam Bird (brit, Jaguar) 28, 5. Jake Hughes (brit, McLaren) 27, 6. René Rast (német, McLaren) 26, 7. Lucas di Grassi (brazil, Mahindra) 18