A magyar túraautós négy pole pozíciót, három futamgyőzelmet és három harmadik helyet könyvelhetett el a szezon során, emellett két alkalommal övé volt a verseny leggyorsabb köre is. A Zengő Dension Team így 2009 után idén is megnyerte a sorozatot: tavaly Michelisz Norbert ülhetett fel Európa trónjára.
Az idei szezon utolsó versenyére került sor vasárnap Valenciában. Wéber Gábornak mindössze négy pontot kellett volna szerezni ahhoz, hogy biztosan ő legyen a sorozat idei győztese. A magyar versenyző ellenfelének, Michael Rossinak nehezebb volt a feladata, neki a 24. helyről kellett volna az első vagy második helyen végeznie úgy, hogy Wéber nem szerez pontokat.
A tizenhárom körös futam előtt tehát a Zengő Dension Team versenyzőjének volt nagyobb esélye a végső sikerre, de nem lehetett leírni Rossit sem, mert a tavalyi évben pont Michelisz Norbert volt az, aki az utolsó helyről indulva nyerte meg a bajnoki címet.
A második futam a WTCC szabályaihoz hasonlóan állórajttal indult. Wéber a hatodik helyről indulva kiváló reflexszel jött el a rajtrácsról, és az első kanyar után már a harmadik helyen autózott csapattársa, Da Costa mögött. Eközben Rossi a 18. helyre jött fel. A mezőny hátsó felében óriási csatákat vívott a francia, de nem sikerült a bravúr, és a harmadik körben egy koccanást követően feladni kényszerült a viadalt.
Az élen Rosel, Da Costa, Wéber és a szombati első futam győztese, Oriola haladt. A sorrend a kilencedik körig nem változott, ekkor Oriola beszúrt Wéber mellé, aki nem akarta hagyni a fiatal spanyolt a továbbhaladásban, és a külső íven haladva az autó elveszített az egyensúlyát és a kavicságyba sodródott. Rossi után Wéber is idő előtt kiállt a versenyből, így már a leintés előtt eldőlt, hogy a 2010-ben a SEAT León EuroCup bajnoka a Zengő Dension Team versenyzője, Wéber Gábor lett. A futamot fantasztikus versenyzést bemutatva a mindössze 16 éves Pepe Oriola nyerte honfitársa, Rosel Costa és a portugál Carvalho előtt.