Frank Williams (jobbra) szerint mindkét félnek előnyös a szerződés
Frank Williams (jobbra) szerint mindkét félnek előnyös a szerződés
A Magyarországon is piacvezető, 16 országban jelenlévő Hell energiaital az utóbbi évek dinamikus fejlődésének köszönhetően szponzorációs megállapodást kötött az AT&T Williams csapattal, így a márka teljes mellszélességgel megjelenik a világ legnépszerűbb autóverseny-sorozatában.
A Spanyol Nagydíjtól érvénybe lépő szerződés eredményeképpen a Hell lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, illetve a sportág történetében példa nélküli megoldásként az üzemanyagtöltő csapattag a márka „ördögös-tüzes” ruháját viseli majd a boxutcában.
„Nagy öröm, hogy egy ilyen kiemelkedő jelentőségű szponzorációs megállapodást köthettünk a Hell energiaitallal. Kiváló lehetőséget biztosítunk a Hellnek nemzetközi üzleti tervei eléréséhez, és csak dicsérni tudom a növekedést és terjeszkedést célzó magabiztos marketing stratégiájukat” – mutatott rá Frank Williams, az AT&T Williams csapatfőnöke.
„A Hell energiaital dinamikus növekedése teremtette meg a lehetőséget, hogy egy ilyen nagy lépést tegyünk a márka globális fejlesztésének útján. A Formula–1 különleges világa olyan többletértéket biztosít, ami nagyban támogatja fő célunkat, hogy a nemzetközi energiaital piac második legnagyobb szereplőjévé váljunk” – hangsúlyozta Tomas Grosch, a Hell nemzetközi stratégiai igazgatója.