A Japán Nagydíj első szabadedzésének krónikájához tartozik, hogy a brit Lewis Hamilton jól kezdett, vezetett is, de később egy kanyarban kicsúszott, a gumifalnak ütközött és összetörte McLarenje bal oldalát: eltörött az első felfüggesztés. A világbajnok megúszta a balesetet sérülés nélkül, ám a tréninget már nem tudta folytatni.
A Virginnél Jérome d'Ambrosio tesztpilótaként szerepelt, a hétvége további részében Lucas di Grassi vezeti a 25-ös rajtszámú autót.
Hamilton balesetéről itt olvashat bővebben!
ELSŐ SZABADEDZÉS | |||||
1. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1:32.585 | 23 | |
2. | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1:32.633 | 0.048 | 23 |
3. | Robert Kubica | Renault | 1:33.129 | 0.544 | 23 |
4. | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1:33.639 | 1.054 | 13 |
5. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:33.643 | 1.058 | 9 |
6. | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1:33.677 | 1.092 | 21 |
7. | Nico Hülkenberg | Williams-Cosworth | 1:33.707 | 1.122 | 24 |
8. | Michael Schumacher | Mercedes | 1:33.739 | 1.154 | 20 |
9. | Nick Heidfeld | Sauber-Ferrari | 1:33.791 | 1.206 | 23 |
10. | Nico Rosberg | Mercedes | 1:33.831 | 1.246 | 9 |
11. | Felipe Massa | Ferrari | 1:33.929 | 1.344 | 25 |
12. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:34.042 | 1.457 | 19 |
13. | Fernando Alonso | Ferrari | 1:34.169 | 1.584 | 23 |
14. | Kobajasi Kamui | Sauber-Ferrari | 1:34.271 | 1.686 | 19 |
15. | Vitalij Petrov | Renault | 1:34.373 | 1.788 | 24 |
16. | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 1:34.379 | 1.794 | 21 |
17. | Sébastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:34.991 | 2.406 | 26 |
18. | Jaime Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 1:35.684 | 3.099 | 22 |
19. | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 1:36.949 | 4.364 | 25 |
20. | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 1:37.329 | 4.744 | 17 |
21. | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 1:37.388 | 4.803 | 23 |
22. | Jérome d'Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1:37.778 | 5.193 | 23 |
23. | Bruno Senna | Hispania-Cosworth | 1:38.814 | 6.229 | 28 |
24. | Jamamoto Szakon | Hispania-Cosworth | 1:39.443 | 6.858 | 26 |