KÖSZÖNJÜK, HOGY SZAVAZOTT!
„Kiváló munkát végeztek a Formula–1 vezetői, hihetetlenül jók lettek a versenyek az idén – mondta az idei első pontjait a Kínai Nagydíjon megszerző Rosberg. – Senki sem mondhatja, hogy unalmasak a futamok, rengeteg az előzés elöl, hátul, jobb oldalt, bal oldalt. Az egyik évről a másikra alapjaiban megváltozott a versenyek képe. Az új gumik szenzációsak, és a hátsó légterelőt is ki kell emelni, a nyitható vezetőszárny szerintem a sportág történetének legjobb ötlete. A Pirellit mindenki csak szidta, de el kell ismerni, sokat tettek a versenyekért."
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke ugyanakkor úgy látja, a kopott és az új Pirelli-gumik közötti teljesítménybeli különbség következménye a sok előzés, nem pedig a nyitható hátsó légterelőé. A szakember szerint a DRS hatása pályáról pályára változik, még kell néhány futam, hogy a versenyigazgatók tökélyre tudják fejleszteni a használatára engedélyezett zóna kijelölését.