Malajziában és Kínában a tavalyi futamnak megfelelő keverékeket használhatnak a csapatok, azaz Sepangban a közepes és az új, narancssárga festéssel ellátott kemény, Sanghajban pedig a lágy és a közepes áll a csapatok rendelkezésére. Bahreinben az Ausztrál GP-hez hasonlóan nem szomszédos típusú gumik kerülnek az autókra, a lágy mellett a kemény keveréket használhatják a csapatok.
Akárcsak tavaly, a csapatok autónként a keményebb keverékből hat, a lágyabból öt készletet kapnak. Pénteken a keményebből kettő, a lágyabból egy szettet vissza kell adni a Pirellinek, szombaton a szabadedzés után egyet-egyet szintén vissza kell szolgáltatni, így az időmérőre és a versenyre marad három-három készlet.
A csapatok ezen felül mindegyik helyszínen kapnak négy készlet intermediate (átmeneti) és a három esős gumiszettet.
AZ F1-ES IDÉNY ELSŐ NÉGY VERSENYÉNEK GUMITÍPUSAI
Ausztrál GP: közepes és szuperlágy (tavaly: közepes és lágy)
Malajziai GP: kemény és közepes (kemény és közepes)
Kínai GP: közepes és lágy (közepes és lágy)
Bahreini GP: kemény és lágy (közepes és lágy)