„Megmondtam, hogy ez fog történni. Ha így szeretnének versenyezni, Le Mans-ba kellene menniük” – kezdte a 83 éves brit üzletember a Daily Mailnek, utalva a legendás franciaországi pályán évente sorra kerülő 24 órás megbízhatósági viadalra.
„Megmondtam, hogy ez fog történni. Ha így szeretnének versenyezni, Le Mans-ba kellene menniük” – kezdte a 83 éves brit üzletember a Daily Mailnek, utalva a legendás franciaországi pályán évente sorra kerülő 24 órás megbízhatósági viadalra.
A 2.4 literes V8-as erőforrások helyett a mostani szezontól 1.6 literes turbómotorokkal szerelik fel az F1-es autókat, ezt a változtatást Ecclestone „abszurdnak” nevezte.
„A nézők hangos motorokat akarnak, valami különlegességet várnak a Formula–1-től, ez mindig is így ment ebben a sorozatban” – mondta, hozzátéve, hogy a mostani erőforrások túlságosan csendesek.
Az autósport elitkategóriájának irányítója szerint ráadásul az új motorokkal az istállók egyáltalán nem spórolnak az üzemanyagköltségen. A brit üzletember szerint a költségek csökkentéséhez csupán arra lenne szükség, hogy a csapatok kevesebb kamionnal utazzanak a versenyek helyszíneire.
Ecclestone szerint mindezek ellenére még lehet érdekes az idei szezon.
A ma befejeződő jerezi teszt első három napján a címvédő Red Bull sokat szenvedett új autójával, ugyanis a sorozatban négy vb-t nyerő Sebastian Vettel, valamint a frissen szerződtetett ausztrál Daniel Ricciardo alatt néhány kör után egyaránt megadta magát az RB10-es modell.
A Formula–1-es világbajnoki idény március 16-án az Ausztrál Nagydíjjal kezdődik.