„Amikor korábban beszéltünk az istállók költségvetésének korlátozásáról, az összes csapat lelkesedett érte, de a stratégiai csoport tagjai már ellenzik az ötletet – mondta Todt a Red Bullt, a Ferrarit, a Mercedest, a Williamst, a McLarent és a Lotust magába foglaló, a szabályalkotásban aktív szerepet vállaló csoportra hivatkozva. – A gazdasági jogok tulajdonosa egyetért velük, ez a 18 szavazatból 12 nemet jelent, így nem lehet bevezetni. Ez puszta matematika, elbúcsúzhatunk a költségvetési határ ötletétől. Kicsit csalódott vagyok, mert csökkenteni kell a költségeket, de most az a feladatunk, hogy ezt más, technikai szabályok alakításával érjük el."
Közben a Pirelli is jelezte, hogy nem hisz a gumimelegítő köpenyek 2015-ös betiltásában, amiről szintén megegyeztek korábban a csapatok.
„A jelenlegi méretű abroncsokkal nehéz lenne elérni azt, hogy gumimelegítő nélkül működjenek. A hőmérsékletbeli különbségek miatt így könnyen luftballonná válhatnak az abroncsok, ami veszélyes. Ehhez több idő kellene" – mondta Paul Hembery.