A Campaign Asia-Pacificnek adott interjúban Ecclestone többek között beszélt az F1 pénzügyi problémáiról, a sport jövőjéről, és a tőle megszokott módon nyilatkozott arról is, melyik korosztályt kellene megcéloznia az F1-nek.
„Nem érdekel a tweetelés, a Facebook és az effajta nonszensz dolgok – mondta a 84 éves brit. – Próbáltam megérteni, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy már túl öreg vagyok hozzá. Egyszerűen nem látom értelmét, és azt sem tudom, mi kell a mai, úgynevezett fiatal generációnak."
Arra a kérdésre, hogy érdemes-e csábítani a fiatalokat, Ecclestone ezt válaszolta: „Ha van egy márkád, amit el akarsz juttatni pár száz millió emberhez, én könnyedén megteszem ezt neked a televízión keresztül. De hogy annak találjam meg a módját, hogy egy 15 éves nézze a Formula–1-et, csak hogy valaki megmutathasson neki egy új márkát? Ez egy kicsit sem fogja érdekelni őt. Attól még, hogy a gyerekek látják a Rolex reklámot, nem fognak órát venni, vagy ott van a másik szponzorunk, az UBS. A gyerekeket nem érdeklik a bankok, és nincs is elég pénzük ahhoz, hogy bankszámlát nyissanak. Ezért nem értem, miért lenne szükség a fiatal rajongókra. Inkább a 70 éveseket kellene megszereznünk, akiknek sok pénzük van. Ha a szponzoraink a fiatal korosztályt szeretnék megcélozni, talán a Disneyvel kéne reklámozniuk magukat" – zárta gondolatait Ecclestone.