A legjobb köridő Sebastian Vettelé lett, de ezúttal ez volt a legkevésbé fontos, már csak a vizes pálya miatt is. A Pirelli célja az volt, hogy olyan esőgumikat fejlesszen, amelyekkel körözni is lehet – az utóbbi években ugyanis csak akkor mentek ki az autók a pályára, ha az intermediate (a slick és az esőgumi közötti átmenet) abroncsoknak is megfeleltek a körülmények, egyébként jött a piros zászló.
Az olasz cég szerint még értékelni kell a teszt eredményeit, de bíznak benne, hogy hasznos volt a gyakorlás. A csapatok elvileg nem tudták, mikor milyen gumikat használnak, de Kimi Räikkönen olykor úgy érezte, hogy a korábbi vizes pályás gumik jobbak voltak…
A Ferrarinál Vettel és Räikkönen, a Red Bullnál Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat körözött, míg a McLaren szokás szerint tesztpilótájára bízta a teendőket, mindkét nap Stoffel Vandoorne ült a Honda-motoros autóban, amely az első nap idő előtt leállt.