„A Pirelli nevetséges guminyomást határozott meg erre a versenyhétvégére. Túl magas a határ, a mi autónk vezethetetlen – mondta Grosjean. – A hátsó gumi 21.5 psi, ami még elviselhető, de az elsőre maghatározott 23 már nevetséges. Olyan kemény az abroncs, hogy esélyed sincs érezni a pályát, mintha fakerekeken mennél. Iszonyúan nehéz irányítani az autót, régebben négy-öt psi-vel alacsonyabbak voltak a nyomások.”
Grosjean azt mondta, a túl magas határ okolható a pénteki szabadedzéseken történt sok kicsúszásért. A francia pilótán kívül többek között Kimi Räikkönen és Lewis Hamilton is többször megcsúszott a két edzésen.
„Lehet, hogy a mi autónk érzékenyebb erre, de el sem tudom képzelni, hogy bármely csapat ezt a nyomást alkalmazná, ha nem lenne a limit meghatározása – folytatta Grosjean. – A Michelin idejében még 13-15 psi volt a keréknyomás, és négy éve is alig mentünk 18 fölé. A mostani értékek viszont már az utcai autókét idézik, nem olyan, mint a versenyautóké.”
Grosjean mellett Jenson Button is panaszkodott a túlságosan magas értéken meghatározott keréknyomásra.