Az angolnak a rajt után beesett a fékpedálja, és bár a hidraulikus rendszer magától megjavult, a mérnöke elmondta neki, milyen beállítás szükséges ahhoz, hogy többször ne forduljon elő az eset. Button később a bokszba is kiállt, hogy megjavítsák az autót, mégis megbüntették.
„Lehet, hogy ilyen esetben hamarabb a bokszba kellett volna hajtanom, erről szólhat az új szabály. De könyörgöm, egy fékhiba igenis biztonsági kockázattal jár, hadd beszéljünk már róla a rádión – méltatlankodott Button. – Hogy lehet az, hogy a padlóra ragadt fékpedál nem biztonsági ügy? Charlie Whitingnak utána kellene olvasnia, mi veszélyes és mi nem. Versenyzőként nem jó érzés, hogy nincs féked, ez igenis biztonsági probléma. A mérnököm abban segített, hogyan előzhetem meg, hogy ez megismétlődjön, erre megbüntettek. Pedig a cél a baleset megelőzése volt. Vicc ez a szabály.”
Button végül a motor olajszivárgása miatt adta fel egyedüliként a Magyar Nagydíjat.