Habár a csapatok és a pilóták tetszését egyik fejvédő sem igazán nyerte el, szerdán úgy határozott a Formula–1 Stratégiai Csoportja: 2018-ban bevezetik a glóriát. Niki Lauda szerint ez rossz döntés, hiszen a sorozat vezetői sokat tettek az utóbbi időben azért, hogy vonzóbbá formálják az F1-et a rajongók számára, de ennek az elemnek a bevezetésével mindezt semmissé teszik.szerdán úgy határozott a Formula–1 Stratégiai Csoportja: 2018-ban bevezetik a glóriát. Niki Lauda szerint ez rossz döntés, hiszen a sorozat vezetői sokat tettek az utóbbi időben azért, hogy vonzóbbá formálják az F1-et a rajongók számára, de ennek az elemnek a bevezetésével mindezt semmissé teszik.
„Teszteltük a glóriát, a Red Bull szélvédőre hajazó megoldását és a Ferrari pajzsát is a pilótafülke védelmére. Egyik sem győzött meg minket teljes mértékben. Ilyen helyzetben a lehető legjobb döntést kell meghoznunk, ám az egyértelműen nem a glória. Az FIA a múltban nagyon biztonságossá tette az F1-et, például sikerült kiküszöbölni a lerepülő kerekek okozta veszélyt azzal, hogy azok erősen az autókhoz lettek rögzítve. A versenyzőket érintő kockázat minimális lett" – ecsetelte Lauda.
„Keményen dolgozunk azon, hogy új rajongókat szerezzünk. Gyorsabbak lettek az autók, és közelebb hoztuk a sportágat a szurkolókhoz, de most mindezt leromboljuk azzal, hogy túlreagálunk egy helyzetet."
Alex Wurz, a korábbi F1-es versenyző és a pilóták érdekvédelmi szervezetének (GPDA) jelenlegi elnöke viszont az istállók támogatását kérte, és fontos érvet hozott fel az elem bevezetésének szükségességét illetően.
„Kérek mindenkit, vegye figyelembe, a biztonságosabb autók azt jelentik, hogy a jövőben még gyorsabbak lehetünk, és keményebben csatázhatunk."