„A pályára érve egyértelműen látható, hogy ráfér a kétszer kettő sávos lehajtó megépítése a környező területre, mert az év háromszázhatvanöt napjából hatvanöt napon biztosan szükség van rá, és nem mindegy, hogy a magyar futamra érkezők milyen tapasztalatokat gyűjtenek nálunk” – mondta Seszták Miklós, aki a 32. magyar GP-t megelőzően a mogyoródi pályán – ahogy fogalmazott – elsősorban protokolláris látogatáson találkozott Chase Carey-vel, az F1-et irányító Formula One Group amerikai elnökével.„A pályára érve egyértelműen látható, hogy ráfér a kétszer kettő sávos lehajtó megépítése a környező területre, mert az év háromszázhatvanöt napjából hatvanöt napon biztosan szükség van rá, és nem mindegy, hogy a magyar futamra érkezők milyen tapasztalatokat gyűjtenek nálunk” – mondta Seszták Miklós, aki a 32. magyar GP-t megelőzően a mogyoródi pályán – ahogy fogalmazott – elsősorban protokolláris látogatáson találkozott Chase Carey-vel, az F1-et irányító Formula One Group amerikai elnökével.
A miniszter megerősítette a Szijjártó Péter külügyi és külgazdasági miniszter által szombaton elmondottakat: a Hungaroring fejlesztésére 2019-ig 35 milliárd forintot költ a kormány.
„Értelemszerűen abban gondolkodunk, hogy a 2026 utáni időszakban is a versenynaptár része maradjon a Magyar Nagydíj, a fejlesztéseket ennek megfelelően tervezzük meg” – jelentette ki Seszták Miklós, s hozzátette, a magyarországi pályának a felújítás során is meg kell őriznie tradicionális jellegét, mert a nézők és a pilóták is emiatt kedvelik.