Eddig sem volt titok, hogy csökken a Formula–1 népszerűsége, de a Liberty most nyilvánosságra hozott kimutatása minden eddiginél jobban alátámasztja ezt a tényt.
A csapatok között 2016-ban 966 millió dollárt osztottak szét, ez az összeg 2017-ben 919 millió dollárra csökkent. Ennek oka, hogy az F1 összbevétele is visszaesett az előző évhez képest.
A visszaesést azzal is lehet magyarázni, hogy 2017-ben az előző évihez képest eggyel kevesebb verseny volt (plusz a 2017-es Brazil Nagydíj jogdíjának nagy részét elengedte Bernie Ecclestone), illetve olyan nagy szponzorok hagyták el az F1-et, mint az Allianz vagy a UBS.
Közben az F1 kiadásai is növekedtek azzal, hogy a Liberty Media új, extravagáns irodaházba költöztette a sportág vezetőségét, illetve nagyszabású közönségtalálkozókat szervezett több nagyvárosban.