Már a szezont megelőzően elkezdődtek a találgatások, vajon legális-e, hogy a Ferrari csapatnevében és autói külsejében is helyet kapott a Mission Winnow neve és színvilága. Ez a koncepció a Philip Morris dohányipari céghez tartozik, és a célja a füstmentes, alternatív cigaretták népszerűsítése, de sokak mégis rejtett dohányipari reklámnak tartják.
A sok vita miatt a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt a Ferrari megváltoztatta a nevét, és az autóin sem volt jelen a Mission Winnow-felirat, helyette az istálló alapításának 90. évfordulójára emlékeztető jelképek szerepeltek Sebastian Vettel és Charles Leclerc négykerekűjén. A következő versenytől kezdve egészen mostanáig ismét jelen volt a Mission Winnow név és logó.
A következő két verseny helyszínen, Kanadában és Franciaországban azonban a dohányipari cégeket érintő szigorú szabályok miatt a Ferrarikat újból az alapításra emlékező feliratokkal látják el, arra viszont felhívták a figyelmet, hogy ennek ellenére is a Mission Winnow-t tekintik az istálló névadó szponzorának, a logója pedig vélhetően Ausztriában visszakerül a piros autókra.