A 2019-es Formula–1-es Német Nagydíj kizárólag a Mercedes főszponzori támogatásának köszönhetően valósulhatott meg, és ha már így alakult, a német márka igyekszik a lehető legtöbbet kihozni a marketinglehetőségből.
Kapóra jött, hogy idén több jeles történelmi évfordulót ünnepelnek, így a hazai versenyhétvége a múltidézés jegyében zajlik.
Az első autóversenyt 125 éve rendezték, a Mercedes név 120 éve van jelen az autósportban, a márka sajátjának számító ezüst színt 85 éve használják, először pedig 65 éve indultak F1-es versenyen, az 1954-es Francia Nagydíjon.
Ennek örömére a csapat felidézte a világbajnoki sorozat hőskorát, és a hétvégére ötvenes évekbeli ruházatba öltöztette fel munkatársait. A vezetők elegáns öltönyben, a szerelők fehér bő overallban, a felszolgáló hölgyek pedig csinos ruhában dolgoznak egész hétvégén, de a retró motívumok még a versenyzők kesztyűjén és cipőjén is visszaköszönnek.
A Mercedes ezen a hétvégén a sajtóközleményeit is írógépes betűtípussal küldi ki, vagyis a múltidéző motívumokat már aligha lehetne tovább fokozni. Vasárnap az is kiderül, sikerül-e hazai győzelemmel ünnepelni a jeles évfordulókat.